var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=23790;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","47"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","45")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("23790","0","אפשר עזרה ברש"י שני על ח. - לישנא קמא.","11/10/12 14:06","כה תשרי","תשע"ג","14:06","עדיאל","לא הבנתי מדוע רב חסדא לא כרבי ולא כרבנן.
תודה.","341","","4225","True","True","False","","914","192.115.90.150","0","0","שבת|ח ע"א",""),new Message("23797","23790","אנסה לכוון לאמת","11/10/12 18:44","כה תשרי","תשע"ג","18:44","צביאל","דברי רש"י-דחשיב אגב עיקרו דאית ביה ד'.
שלא כרבי מפני שרבי מחייב כי עיקרו ד אבל אם העיקר היה פחות מד אז לא היה חייב,כי עיקרו מועיל לשייך אליו את נופו רק כאשר הוא ד אבל לפי ר"ח לא,אלא גם אם העיקר פחות מד חייב!
ודלא כרבנן ע" הנ"ל מובן בכ"ש ודו"ק.

כך נראה לי אבל זה קצת דחוק בעיניי שהרי בשום מקום ר"ח לא דיבר על עיקרו ונופו אלא על קנה בעלמא!(וא"א לומר דמעל עשרה חשיב כנופו דאם כן רבי לא יחלוק על ר"ח...ןצ"ע).
יכול להיות וכך נראה בעיניי שפירושי אינו נכון לרש"י הנ"ל...חחח! אחלה שאלה יישר כוח! ","264","","4225","True","True","False","","130","79.180.146.212","0","23790","שבת|ח ע"א",""),new Message("23801","23790","אפשרות נוספת לפירוש","11/10/12 21:03","כה תשרי","תשע"ג","21:03","ינון","בס"ד

כתבתי כאן.","301","","4225","True","True","False","","206","132.69.229.230","0","23790","שבת|ח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);