הגמרא מביאה הסבר לרבי מאיר כיצד יכול בעל דין לפסול 2 עדים ואומר רבי אלעזר בתחילת עמוד ב שמדובר שהבעל דין עם עוד אחד מעידים שהעדים של השני פסולים שקרא עליו ערער שרבי מאיר סובר שכיון שהם מעידים על משפחתו זה לא נקרא נוגע בעדות וחכמים סוברים שסוף סוף הוא כן נוגע בעדות אף שמעיד על כל המשפחה .. אשאלה שלי זה שבדף א מפורש במשנה חכמים אומרים שהוא יכול לפסול את העדים מתי שמביא ראיה שהם פסולים אז איך רב אחא סובר שחכמים אומרים שהוא לא יכול להעיד על המשפחה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום