לשיטת ר' יהודה זורקים גם מדם התערובות. והרי סתם דם שנמצא בעזרה, וניתז מרגלי אחד הכהנים המהלכים בה על יסוד המזבח, אין בכל כלום ! אם כן מה בכך שלקח הכהן בכלי מדם זה ושפך על יסוד המזבח, הרי אם ראוי לעשות זאת, הרי עשה זאת, ואם לא ראוי, הרי זה כסתם דם שניתז ואין בכל כלום, אם כן מה טעם עשו מזה 'מחלוקת' תנאים ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום