לפי הגירסא שלנו שמוחקים את הסוגריים נראה שכו"ע מודו דבעינן שחיטה מול הפתח, ור' אושעיא מכשיר שריפה אף שלא מול הפתח מקרא דמקום שפורשת למיתה. ולכאורה הרי היינו הך שהרי פורשת למיתה במקום שחיטתה. ונראה שאת זה בא רש"י לבאר באומרו בגמר פירכוסה, רצונו שעל ידי הפירכוס היא יוצאת לפעמים ממקומה, ואין חיוב להחזיקה שם עד שתצא נפשה. ודוק.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום