יש"כ לר' יוסי זילבר שעורר את הבירור בשאלה מדוע הרמב"ם בלבד נקט להלכה את כל שיעורי ההוצאה המוזכרים החל מהמשנה בדף עו,א. הסברא אולי היותר מקובלת היא היות ואלו הלכות לימות המשיח , מהרה ייבנה הבית ותחזור עבודת הקרבנות ויהיה נפק"מ מי מחוייב בקרבן וממילא בימינו באיסורי דרבנן עסקינן וגם אם ח"ש מה"ת , בודאי שאינו מחוייב בקרבן וכל הוצאה נאסרה , רק הרמב"ם דן בזה והשו"ע לא. גם ערוך השולחן (סימן שא) דן בזה במיוחד לאור זאת שערך את ערוך השולחן העתיד.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום