הגמרא בתחילה הבינה שמריקה ושטיפה זו הגעלה הקשתה הגמרא על דברי ר' יהודה שאמר שתרומה לא צריכה מריקה ושטיפה . והרי למדנו שקדרה שבושל בה תרומה התרומה שבלועה בכלי נותנת טעם בחולין ומוכח שכלי שבושל בו תרומה טעון הגעלה. ותירץ אביי שתרומה שנתבשלה בכלי מספיק מריקה ושטיפה של אותו מקום
לפי תרוץ זה שעדיין אנו מבינים שהכוונה להגעלה בלבד ולא לשטיפות נוספות בצונן במה שונה בליעת תרומה ע"י בישול משאר הבליעות הרי הבישול מפעפע ונותן טעם בכל הכלי ומדוע אם זו תרומה יספיק אותו מקום בלבד?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום