לענ"ד סברא נוספת לתמוך ב"איפוך (דווקא) קמייתא" , כאשר הגמרא מוכיחה שצריך להפוך את הדעות דווקא בקמייתא , חשבתי על הוכחה נוספת שכך צריך להפוך היות ובענין פרסת הסוס שהתפרקה , אמר רבי חנינא (אביו של בעל המימרא בתחילת העמוד) שגם אם היעוד הוא לצורך סיכת שמן , עדיין מקבל טומאה וכך יש חיזוק נוסף להיפוך הדעות בין רבי יוחנן ורבי יוסי ברבי חנינא.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום