1. נחלקו רבי מאיר ורבי יהודה לגבי המקור לרבות אשה. 2. בכל חטא , אשה אף בכלל כדברי רבי ישמעאל. אם כך , לשם מה הפסוק? (ועונה הגמרא את ההו"א מקרבן הציבור) כך מבנה הדיון הגמרא. משהו בלוגיקה לא ברור , ראשית לגמרא כלל לא היה ברור שאשה בכלל אילולא הפסוק , מדוע הגמרא שואלת א"כ לשם מה נצרך הפסוק שהרי אילולא הפסוק מנין נדע שדברי רבי ישמעאל בכלל רלבנטים במקרה התמורה ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום