תנו רבנן: סולת ואפית אותה - מלמד שנקחת סולת, ומנין שאפילו חיטין? תלמוד לומר ולקחת מ"מ. יכול אף בשאר מנחות כן (שיהו נקחות נמי חיטין)? תלמוד לומר "אותה" מפני החיסחון.
מכאן עולה שעבור כל המנחות קונים סולת מן התגר.
ובעמוד א' למדנו "כל המנחות טעונות שלש מאות שיפה וחמש מאות בעיטה".
אז מי עושה את השיפה ובעיטה? סתם תגר בעלמא? וסומכים עליו?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום