הגמרא מביאה דיון ובמהלכו מנסה להוכיח כשיטת רב חסדא או כשיטת רבי חנינא. 3 פעמים דוחה הגמרא את הנסיונות ומביאה את דברי רבי זירא אלא שהלשונות אינן זהות. ניסיון ראשון - הגמרא מביאה נוסח שלם של דברי רבי זירא. ניסיון שני - "הא נמי כדרבי זירא". ניסיון שלישי - זהה לראשון. יש סיבה לשוני הלשוני ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום