א. "וַיִּקַּח מָנוֹחַ אֶת גְּדִי הָעִזִּים וְאֶת הַמִּנְחָה וַיַּעַל עַל הַצּוּר לַה' וּמַפְלִא לַעֲשׂוֹת וּמָנוֹחַ וְאִשְׁתּוֹ רֹאִים". מן הסתם , כאן המנחה היא במובן מתנה ולא קרבן מנחה (עפ"י הכותרת). ב. "אלא אימא אין קידוש בכלי שרת במנחה בבמה" , במשמע שקידוש המנחה בכלי שרת (כלי קיבול) שונה במהותו מכלי שרת אחר - הסכין לשחיטה ולכן קיים הבדל בין מנחה לשאר הקרבנות שעולים על הבמה.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום