תוספות מסביר מדוע שני בא ואין לומר שבא לכפר על מחשבה שלא לשמה היות וזו היתה ע"י הכהן השוחט(כך בלשון התוס' "דחשיב עשה לאחר שחיטה" והבעלים מביא לכפרת עצמו (שלא עלתה לו) . א"כ , מה יקרה כאשר השוחט הוא הבעלים (שמותרת בזר) וחשב מחשבת שלא לשמה , כיצד אז נענה על שאלת הגמרא "שני למה הוא בא ? (אליבא דתוס')" ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום