סקר
בבא מציעא - הפרק הקשה במסכת:







 

פורום פורטל הדף היומי

סנהדריןנ ע"איג אלול תשע"ז18:14סקילה שריפה הרג וחנק, לפי הסדר / ‏סיפורים קצרים על הדף
סקילה שריפה הרג-סייף וחנק, ארבעה אמהות מזיקות, לא מפחדות מכלום גם לא מהמוות, הן ארבעתן הכינו עצמן לטקס מלכת המוות, להרוג, להכות בשבט ולהסיר מכשול זה לא היה בעיה בשבילן, הרי לכך נוצרו, לבער הרע מישראל, אבל לזכות בתואר מלכת המוות, זה משהו אחר, לכך הכינו את עצמן ובאו לזכות בכתר.

סקילה ראשונה, מתנשאת על שריפה, מרגישה עליה עליונה, שכן ניתנה היא למגדף ולעובד עבודה זרה שפשטו ידן בעיקר ואכלו לחם מעופש ממקורות זרים, סקילה מרוצה, כי הרבה אנשים היא הפילה, שברה להם את הראש, מעכה אותם בכוח הגרביטציה, הפכה אותם לפיתה ומי שזה לא הספיק לו גם דאגה למחוץ אותו פירורים פירורים, נורא כיף לה לסקילה לבער ככה מישראל.

שריפה נעלבת, רוצה לחוש חשובה, לא טוב לה הסיפור הזה שסקילה מתנשאת מעליה, מה יש לה לסקילה שהיא מרגישה כאילו היא הר סיני, בית הסקילה היה כולה גבוה קומותיים, מתנשאת מעליה כאילו היא איזה בניין רב קומות. שריפה מתביישת, מאדימה מסמיקה, לא נעים לה לספר מה באמת קרה, בושה וחרפה, בחורה כל כך חמודה, חבל שחיללה את כבוד המשפחה, ביישה את אבא שלה, הרסה לעצמה את הבתולים הקדושים שלה, עכשיו היא הרסה לעצמה את החיים, אין ברירה היא תהיה חייבת לבלוע את זה, ישרוף לה קצת המעיים, אף אחד לא רוצה לבלוע עופרת מומסת באלף מעלות, זה ישר עושה חור ברקמת הוושט ואז גם הילדה הכי יפה בגן הופכת לילדה הכי מכוערת בעיר, מגיע לה, היא לא הייתה צריכה ככה להתאהב סתם, לגרום כזה כאב לאבא שלה שכל החיים הוא היה אבא שלה, הוא אמנם לא הניק אותה וגם לא סחב אותה תשעה חודשים, וגם לא חיתל אותה ולא הלביש אותה ולא קילח אותה, בקושי אסף אותה מהגן, אבל בכל זאת הוא אבא שלה, והבתולים שבאגן שלה שייכים לו, ואם היא מחליטה לעשות בגופה כרכושה, אז שתבלע את זה, אמרה שריפה וספקה כפיים.

''תרגעי'' אומרת לה סקילה, אילו הייתה בת ישראל אני הייתי מגלגל אותה מכל המדרגות, זאת רק בגלל שהיא, העלמה הזאת, בת של כהן, בושה גדולה לאבא שלה שיש לך עסק איתה, אילו הייתה ארוסה, לא הייתי עוזב אותה עד שהיא הייתה נופלת על הראש שלה, בחיים לא הייתי נותן לך לתת לה לטעום עופרת מומסת.

סקילה הרגישה טוב עם עצמה, הרגישה בעליונותה, רק גבוהה קומותיים וכבר חשה בעננים, השתיקה את שריפה, סקלה מגדף ועובד עבודה זרה, סקלה בת כהן ארוסה, ולקחה את שרביט המלכה מידי שריפה, הרגישה מלכה ניצחית כמו זרש אולי.

סייף התעצבנה עליה, באה כולה מושחזת, מוכנה לחתוך לה את הצוואר, הרבה ניסיון יש לה לסייף, ביום אחד שחטה עיר שלמה של עובדי ואובדי עיר הנידחת, שחטה אותם אחד אחד, הגדולים והקטנים, אפילו ילדים וילדות שבכו והתחננו על נפשם היא שחטה אותם באחת, הרבה ניסיון רכשה סייף, מושחזת ויודעת נפש האדם, יכולה בין רגע לשסף ולאבד ממון גם יחד, אין לה רחמים לסייף, מוכנה להרוג גם את סקילה אם תעמוד כנגדה, עומדת כולה מושחזת עם להב ארוך ומבריק כדרכי הסמוראים שמכירים בה כערך העליון ביותר שהאדם יכול להשיג על האדמה.
''שתקי'' אומרת לה סקילה, וסוקלת את המדיח המהנדס, זה שתיכנן את העיר שלה, עיר הנידחת שלה במרכז הארץ, סקלה אותו בראש ויותר לא הייתה צריכה להוכיח כלום, קיפלה לסייף את האגו לשתיים.

באה חנק, ניסתה לחנוק את סקילה, כבר חנקה בעבר ילד וילדה רק בגלל שהם לא התנהגו יפה בבית, שכחו לכבד את אבא ואמא שלהם, לא קמו לכבודם וגם רק אמרו ''אמא תקני לי אבא תקנה לי'' בסוף חנק חנקה אותם, קשרה להם צעיף ומשכה בכל הכוח, אפילו לצעוק לא היה לילדים כוח, היא המשיכה למשוך עד שהם האפירו, והיא צחקה כשיצא להם קצף מהפה, ''שיילמדו איך צריך להתנהג'', אבא ואמא שלהם זה קדוש כמו אלוהים, ואם הם מתחצפים, אז אין לה בעיה לחנוק, היא מוציאה את המטפחת שלה, ומושכת ומושכת עד שנהיה שקט לתמיד, עכשיו היא רוצה לכבוש את כתר המלכה, סקילה לא נותנת לה, מה פתאום שתוותר, אז מה אם היא גיבורה על ילדים וילדות קטנים שמתחצפים להוריהם, סקילה סוקלת את כולם, זאת אומרת את כולן, בעצם לא את כולן רק את החוצפניות שבהן, זאת שהתארסה עם א ושוכבת עם ב, משאירה לחנק את זאת שכבר התחתנה עם ג ושוכבת עם ד, מרגישה סקילה את עצמה עליונה שסוקלת נערות ארוסות, חנק מקנאה בה, הייתה מתה לחנוק ארוסות מסתפקת בנשואות כי זה מה שנותר לה.

עלו על הפודיום, במקום הראשון סקילה עם מדליית זהב, שריפה עם מדליית כסף, הרג-סייף עם מגליית ארד, וחנק קיבלה מדליית ניחומים במקום הרביעי.

בא רבי שמעון, והפך להם את הסדר, שריפה, סקילה, חנק, וסייף.... וכו

 

טוען....

הודעה ראשית   օ הודעה ראשית ללא תוכן   תגובה להודעה   օ תגובה להודעה ללא תוכן   הודעה חדשה   הודעה שנצפתה   הודעה נעוצה  
סימון משתמשים משתמש מחובר   מומחה   מנהל              תקנון הפורום
תכנות: entry
© כל הזכויות שמורות לפורטל הדף היומי | אודות | צור קשר | הוספת תכנים | רשימת תפוצה | הקדשה | תרומות | תנאי שימוש באתר | מפת האתר