סקר
בבא מציעא - הפרק הקשה במסכת:







 

פורום פורטל הדף היומי

בבא בתראיט ע"איד שבט תשע"ז11:49אקולוגאיכס / ‏סיפורים קצרים על הדף
הוא החליט להיות אקולוגי, כל הקדמה והטכנולוגיה הזאתי, זה לא בשבילו, הוא מרגיש שזה מזהם את הסביבה. עכשיו הוא בא לתקן, לברוא עולם מחדש, בלי מזהמים וחומרי ניקוי מסוכנים שזוחלים לאיטם לתוך מי התהום.
הוא רכש את הוילה שלו בשכונה, דירת גן נחמדה מוקפת ירק וחומה גבוהה מספיק כדי שלא יראו לו, הוא שמח שהוא גר לבד, בלי שותפים ובלי שטחים משותפים.

כשהוא נמצא בשטחו, הוא מרגיש שם המלך, הוא עושה מה שבא לו בלי לדפוק חשבון, בשביל זה הוא גר שם הרי, הוא זרק את המכונת כביסה החדשה שלו לפח, כי זה חשמלי וחשמל זה מזהם, הוא במקום זה בנה שתי בריכות בור נחמדות בקצה הגינה, באחד הוא משרה את בגדיו יום או יומיים, בשנייה הוא שוטף אותם, נחמד לו לרחוץ את בגדיו בחוץ, באוויר הצח, קרוב לטבע ולאדמה.

בבוקר הוא יוצא לטיול עם הכלב שלו, יש לו מלא שקיות משומשות קשורות לרצועה שבה הוא מחזיק את כלבו, כשכלבו עושה את צרכיו, הוא אוסף את זה, הוא מכניס את ידו לשקית כך שהשקית תשמש לו בתור כפפה, אחר כך הוא מרים את החרא ביד ואז הוא מסובב את השקית כדי לא להתלכלך. הוא זוכר היטב איך בפעם הראשונה הוא נרתע, רק הרעיון עורר בו חלחלה אבל היום הוא כבר רגיל וגם מי שרואה אותו רגיל לא להסתכל על מה שהוא עושה. בהתחלה הוא היה זורק את זה לפח, אחר כך הוא גילה שזה מאוד אקולוגי, אז הוא אוסף את זה של כלבו וגם של יתר הכלבים, הוא לוקח את של כולם והוא שם אותם בתוך הבגדים שלו, מורח את זה, לא כשהוא לובש אותם, חלילה הוא לא עד כדי כך פסיכי, זה רק כדי לנקות את הבגדים מהלכלוכים שיש עליהם.

עכשיו הוא זרק את התנור שלו גם, בשביל מה תנור בארץ שיש בה שמש כל השנה, הוא מעדיף לחמם באור, אחר כך הוא מטמין את הקדרה, בכל מה שבא לידו, בגפת ובזבל במלח ובסיד ובחול, בין שהוא לח בין שהוא יבש, וגם בגיזי צמר ולשונות של ארגמן ואפילו בדרך שאין דרכן של בני אדם להטמין, זה שומר לו על המזון וזה משמר לו את הויטמינים, הוא רצה להטמין גם באבנים אבל זה הרס לו את הסיר.

הוא זרק את האסלה, חבל על כל טיפת מים שמתבזבזת, עכשיו הוא משתין על הקיר שלו, הוא גם בנה שמה בור ספיגה רציני.

בסוף הוכר הגנב, הכותל נפל והשכנים ראו לו את הכל, בעיה שלו, שהוא לא הרחיק שלושה טפחים מהאמבטיית חרא שלו, ארבע אמות מהאמבטיה שטיפה השניה, בעיה שלו שהוא הטמין את קדירותיו סמוך לכתלו, היה לו לסוד את קירותיו בסיד ולהשתין לכיוון השני, עכשיו נראה לי שהוא הבין שהוא לא אקולוגי, רק אקולוגאיכס.

 

טוען....

הודעה ראשית   օ הודעה ראשית ללא תוכן   תגובה להודעה   օ תגובה להודעה ללא תוכן   הודעה חדשה   הודעה שנצפתה   הודעה נעוצה  
סימון משתמשים משתמש מחובר   מומחה   מנהל              תקנון הפורום
תכנות: entry
© כל הזכויות שמורות לפורטל הדף היומי | אודות | צור קשר | הוספת תכנים | רשימת תפוצה | הקדשה | תרומות | תנאי שימוש באתר | מפת האתר