לא הבנתי, אם היה מסתפינא ממלכותא אז לא היה סותר ובונה קודם ששמע מהם אם יכול לעשות כן ומה העצה הזו. ועוד יש להעיר מדוע באמת ליעכב שתא ומה הביאור בזה וצ"ע
ב) ד: הוצא אמר רב נחמן סינופי יריכי מלבר וניעבד מלגיו עביד נמי חבריה מלבר ואמר דידי ודידיה הוא אי הכי השתא נמי גייז ושדי ליה כו'
מדוע רק בהוצא כתב הגמרא ושדי ליה וצע"ק
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום