פסוק זה מביא אותנו למחלוקת מיהן הנשים המותרות לכהנים. לא יעלה על הדעת לפרש את הפסוק כפשוטו, שהרי כל אלמנה אסורה לכהן גדול ואילו כהן הדיוט מותר בכל אלמנה (ולא רק אלמנת כהן). לכן לא הוטעם:
מקשה הגמרא: הלוא אין ישיבה בעזרה אלא למלכי בית דוד! איך יתכן לומר ששמואל שכב בהיכל ה'? טעמי המקרא מסבירים לנו ששמואל שכב במקומו (בבית משמר הלוויים), ואילו בְּהֵיכַ֣ל ה֔' מוסב על הרישה.
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום