המשנה מלמדת אותנו שכאשר הכהן משביע את האשה , השבועה חלה גם אם זינתה עם מי שבעלה לא קינא לה , גם באירוסיה , גם בזמן היותה שומרת יבם. האם נכון לומר שבעת שמאיימים עליה לפני מחיקת המגילה מאיימים עליה גם בכך שהמים יבדקו אותה גם על מה שלא קינאו לה (למרות שזה לא צויין בנוסח האיומים) ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום