נזיר נ״א. אנו לומדים ״ ת״ר , איזהו מת שיש לו רקב , מת שנקבר ערום בארון של שיש״ כו׳ המפרש ( ד״ה איזהו)״ ואנו אין לנו הל״מ שיהא רקב מטמא אלא רקב הבא מן המת עצמו בלא תערובות ״ נזיר נ״א: ״רקב דמטמא היכי משכחת ליה ? ... ושלקו במי טבריא ״ תוס׳ ( ד״ה ושלקו ) ״ להשיר עור הראש ועור הגוף ״
שאלתי : מאמתי ,ומי ? סך מת במי טבריה ופושט עורו ( בזיון המת ..) ואם כן פירושו של התוספות מרוקן מתוכן את ההלכה למשה מסיני. שמעולם ולעולם אין מציאות שהיא תתקיים.
הדף היומי בווטסאפ : 052-6868691
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום