לשלושת הביאורים בתוס' וברא"ש להבנת לשון המשנה לדברי רמי בר חמא, לא שייך להסביר את דבריו כקבלת נזירות ושאילה עליה. וא"כ איך מדמה רמי בר חמא את המשנה הזו למשנה של נזיר מגרוגרות ומדבילה? לפירוש ראשון בתוס, שהוא אומר את הכל והריני נזירה היינו מפיק ה' ופירושו, נזיר מבשרה. הרי באמירתו הראשונה כבר כלל נזיר מבשרה ואיך אפשר לפרשה כקבלת נזירות ושאלה. ובטח לפירושים שכביכול היא אמרה והוא מסכים עם דבריה או מציג אותם, הרי ודאי שישי כאן אמירה אחת.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום