מסביר רש"י : כיחד ממנו טעמו של דבר מפני שתלוי בהבנת הלב כדמפרש לקמן זו מעשיה גרמו לה כו':
לשון זה בין רב חנניא לרב אילעא מופיעים במסכת שבת פד: ובבא קמא סה: בשני מקומות אלו לא פירש רש"י כלום על לשון זה אלא שבמסכת שבת מפרש רש"י עניני, וכאן נראה שרש"י לא פירש כפשוטו שלא קיבל את דעתו אלא שהסתירה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום