פסחיםעב ע"בכה אלול תשע"ג22:41קושיה על מהלך הגמרא / שיננא
ור' יוחנן מאי שנא יבמתו דקא עביד מצוה אשתו נמי קא עביד מצוה באשתו מעוברת והא איכא שמחת עונה שלא בשעת עונתה והאמר רבא חייב אדם לשמח אשתו בדבר מצוה סמוך לווסתה
הגמרא הקשתה "והאמר רבא חייב אדם לשמח אשתו בדבר מצוה", ורש"י ביאר ד"חייב לשמח את אשתו אפילו שלא בשעת עונתה אם רואה שמתאוית לו". אם כך, מדוע הגמרא לא תירצה דמדובר בשלא רואה שמתאוית לו??
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום