שבועותיא ע"בכו תמוז תש"ע09:08"משום עורה" - מה הכוונה בפועל? / שאינו יודע לשאול
אמר מר מתה תפדה וכי פודין את הקדשים להאכילן לכלבים אמר רב משרשיא משום עורה וקיימי ב''ד ומתנו אדעתא דעורה אמר רב כהנא אמרי אינשי מגמלא אונה
השאלה שלי היא האם בסופו של דבר אכן פודין במקרה הנ"ל להאכילה לכלבים או לא? זאת אומרת: האם יהיה מותר רק להשתמש בעור, או שאכן אגב זה יהיה מותר גם להאכילה לכלבים. [ובכלל - אולי בכלל "להאכילה לכלבים" אין הכוונה להאכיל בפועל, אלא שיש פוטנציאל לכך?]
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום