1) רשי מפרש שסתם נר היינו בכלי הנר של המשנה לא מדברת בכלי 2) בשפופרת של בצה מה איסור בזה גרם כבוי ? 3) אים חומרה בדבר זה סבה להתיר או סיבה לאסור ? לעניין שמן זה סיבה להתיר בגלל החומרה של שבת לעניין בדיקה זה סיבה לאיסור משום חמץ סברות אפוכות
4) דרבנן הדרבן לא קשיא לפי שיטת רבנן אין דין שרפה למה אמרים לשרף 5) לרבי יהודה אדם בהול הממונו מה הקושיה של הגמרא זה לא דומה בבכור זה איסור תורה בבהמה ביום טוב. זה מותר דבר שאין מתכוון?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום