לפי ההסבר שתשמיש יום אסור משום שרק הלילה נברא להריון, מה הדין באשה המצויה כבר בהריון, האם לה מותר לשמש ביום ( כמובן בצניעות המתאימה בהאפלה ) ? ומה הדין באשה המשמשת במוך או כל אמצעי מניעה אחר ( מדובר כשיש לה היתר לכך ) ? מה הדין כשלאשה יש קשיים ניכרים בכניסה להריון ומומלץ לה לשמש לפי מדידות סמוך לביוץ כדי שתהרה, האם במקרה מיוחד כזה הדבר מותר ? אם התשובה חיובית, למה באו דברי האמוראים, מדוע בסתם הדבר אסור, מה הפגם בהריון יום ( ב'נגלה' ולא במלאכים שאיננו מבינים בהם דבר ), או שמא העניין הוא לעשות זאת באור יום ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום