מדוע אין הגמרא שואלת על לווים ששומרים ואינם ישנים בסוכה?
אולי צריך לומר שהגמרא רצתה שנשלים בעצמנו
ואם כן אז צריך ללמוד את הברייתא כך כל הכוהנים, כל הלווים, כל הישראלים חייבים בסוכה ומרבים לכל אחד את מה שמעניינו
האם זה יכול להיות בניין אב שגם ברייתות נוספות נלמד שבא לרבות לכל אחד כעניינו?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום