א. וכנגדו ברגל שוק. לאלו הסוברים דשוק באשה ערוה היינו החלק התחתון של הרגל, א"כ לכאורה לשון חכמים בזה שונה מלישנא דקרא דקרי שוק לחלק העליון (או האמצעי לר' יהודה).
ב. אי זהו לחי. וברש"י עם הלשון. ייתכן שהוסיף זאת רש"י כדי לבאר עובדא דרבא לעיל קלג. דביקש המתנות מן השמש משום דבעי לישנא.
ג. צמר שבראש כבשים, לכאורה היינו במקום הלחיים ולא בכל הראש.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום