א. אלא לעולם וכו' ור' הונא וכו', וברש"י כלומר. פירוש לפירושו להסב תשומת לב דהאי ר' הונא דאמר אינו כמקודם, דמקודם הכוונה לר' הונא הראשון, והשתא למימרא השניה דר' הונא, ודוק.
ב. קמ"ל טעמא דר"ע. קצ"ב דהיכן אמרה ר' הונא, ע"כ במילים העור מבטלן שמשמעותן שלא הוא המבטל אלא העור עצמו מבטל, וא"כ הרי בסיפא קאמר ר" בעצמו אותם מילים.
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום