משמע מדבריו שאינו דבר פשוט וצריך לעיין בגמרא, ועיין בגמרא לקמן עמוד ב ״והבריקה הכא תרגימו נהוריתא רבא אמר אבזקת״
ולכאורה זהו כוונת רש״י שלא פירש הכוונה ב״הבריקה״ משום שבמחלוקת שנויה.
אולם צ״ע דעיין ברש״י ד״ה הרי שלך לפניך שכתב ״טלנה כמו שהיא סמויה״ כו׳
והיינו שמפרש ש״הבריקה״ היינו נהוריתא וא״כ קשה בתרתי, חדא מדוע לא פירש מיד הכוונה בהבריקה ועוד מדוע נקט נהוריתא ולא אבזקת וצ״ב בכל זה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום