לפי פירוש השני המובא ברש"י בשם בה"ג, איך מובן המשפט "עדי כפנא" כתשובה דר"נ לר"ה. בשלמא לפירוש הראשון, היינו דקאמר ר"נ לר"ה, דאחרי דאכל כמות גדולה של פת הבאה בכיסנין, וכדי קביעות סעודה, לא נפטרת בברכת מעין שלש כי אם בבהמ"ז. אלא לפירוש השני, אם נפרש שאכן אכל כמות גדולה של פת המוציא, איך ניתן לפרש עניין ד"עדי כפנא"?? תודה
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום