גיטיןכג ע"איח סיון תשפ"ג09:22גוי לכל דבריו ? / עלי
הרמב"ם בעקבות חז"ל מגדיר מחלל שבת או עובד עבודה זרה במזיד כ'גוי לכל דבריו'. ולמרות זאת הבנתי שיש מחלוקת לגבי כשירותו לענייני גיטין. אשמח לקרא מעט הסבר בעניין וגם לדעת מה הכוונה, האם מי שמכנה מחלל שבת 'גוי' או 'שייגץ' נחשב כמי שפגע בכבודו ואסור או שבצדק כינהו כך ומותר ? כלומר, מהו 'לכל דבריו' ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום