שמואל אמר כל שבחטאת רועה בתודה טעונה לחם. הגמרא מתקשה למצוא ציור שבחטאת רועה ושיתאים לכלל של שמואל עד כדי שהיא מסיקה ששמואל לא אמר זאת, רק את החצי הראשון של המימרא. לכאורה מצינו מיד בסוגיא הסמוכה שרבה סבר שאבדה שניה והפריש שלישית ונמצאו כולן, נתכפר בראשונה שלישית בחטאת רועה ובתודה טענה לחם, וכן נתכפר בשלישית, ראשונה בחטאת תרעה ובתודה טעונה לחם. ומדוע לא פירשו כן את כוונת שמואל לפי רבה. (אמנם אביי פליג).
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום