האם ההסבר של רש"י בד"ה "סיפא דקתני" הוא לפי סברת לשמה או לפי סברת לפי שאין עדים מצויין לקיימו? האם הטעם שמביא רש"י בסוף הדיבור "אתי לאחלופי בעלמא" שייך לפי סברת לשמה? לכאורה נראה שרש"י מסביר לפי סברת לשמה, שהרי לפי סברת עדים לקיימו הגט יהיה כשר כדעת ר' יהודה, וכפי שרש"י מסביר בד"ה "ור' יהודה סבר..."
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום