בתוספות דיבור המתחיל "שמתוך " נאמר שמתוך שאינו לשמה בא לשמה נאמר רק אם הלא לשמה הוא להתגדר ולקנות שם , אבל אם הלא לשמה הוא "לקפח אחרים "- נוח לו שלא נברא .
לכאורה הגמרא מביאה הוכחה שמתוך שאינו לשמה בא לשמה מבלק שהקריב מ"ב קורבנות . לכאורה אצלו זה לקפח אחרים שהרי בא להזיק ולקלל ?
טוען....
הודעה ראשית օ הודעה ראשית ללא תוכן תגובה
להודעה օ תגובה להודעה ללא תוכן
☼ הודעה חדשה הודעה שנצפתה
הודעה נעוצה
סימון משתמשים:
משתמש מחוברמומחהמנהלתקנון הפורום