var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=98971;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","52"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","45"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","29")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("98971","0","הבדל בין גירות לביאה בקהל","23/05/22 10:09","כב אייר","תשפ"ב","10:09","שלמור","האם המושגים גירות וביאה בקהל חופפים
כלומר מי שיש בו היתר גירות יש בו היתר ביאה בקהל(נשיאת בת ישראל)
או שיש לחלק ואין התאמה בין הדברים
ויתכן כי אפילו שיש בו צד גירות עדיין יאסר לבוא בקהל

לדוגמא " כשאמרו על מצרי ואדומי עד דור שלישי ברור שאין הכוונה לאיסור גירות
עד דור שלישי אלא הביאה בקהל תותר לדור שלישי רק אם התרחש תהליך גירות מקדים בדור הראשון כי לולי זה לא יכול להתחיל כלל ביאה בקהל

ואם כך אז בעמוני ומואבי יכולה להיות גירות רק הביאה בקהל אסורה עולמית

כמו ממזר
כלומר ע"י גירות יכולים להיות חלק מזהות דתית אמונית ואולי אף לאומית אך ללא אפשרות חיתון עם בת ישראל - הצטרפות אבל לא מלאה

האם יש גויים שעליהם יש איסור גירות עצמי לדוגמא 7 עממים או שגם שם הוא איסור חתנות וביאה בקהל
האם יש איזהו גוי שמנוע לגמרי מגירות ?","1363","","707","True","True","False","","301","77.126.16.178","0","0","יבמות|עז ע"א",""),new Message("98974","98971","לא הבנתי","23/05/22 11:03","כב אייר","תשפ"ב","11:03","אור חדש","את צדדי השאלות שלך","458","","707","True","True","False","","68","147.236.153.194","0","98971","יבמות|עז ע"א",""),new Message("98984","98971","היה נראה שהבאת רק צד אחד","23/05/22 12:35","כב אייר","תשפ"ב","12:35","אור חדש","שהרי מיד הבאת ראיה לטענה

מקובל לומר שעמלק יכול להתגייר, שכך מבואר בשמואל

וכן גרות הגבעונים פעלה אעפ שהיו מ7 עממים
וכן יהושע קרא באגרת הראשונה לעשות שלום, במשמעות של גר תושב","458","","707","True","True","False","","46","46.19.86.96","0","98971","יבמות|עז ע"א",""),new Message("98978","98974","[ללא נושא]","23/05/22 11:37","כב אייר","תשפ"ב","11:37","שלמור","ביאה בקהל תלוייה בגירות ( הבאה מצד חסרון ישראליות ) ולא בסיבת קדושה כמו ממזר שהוא אסור לבוא בקהל אבל הוא ישראל גמור","1363","","707","True","True","False","","46","77.126.16.178","0","98971","יבמות|עז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);