var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=9421;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","75"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","64"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("9421","0","חביתי כהן גדול","29/04/11 02:34","כה ניסן","תשע"א","02:34","המכריע","במשנה יש שני אופנים. א. לא יביא חצאין מביתו. ב.מת כה"ג. בברייתא יש אופן נוסף באמצע של נטמא או אבד. מדוע השמיטה זאת המשנה. יש לומר שהברייתא דורשת מפסוקים, ויש פסוק נפרד לדין הראשון ופסוק נפרד לדין של נטמא שלא יביא מנחת הערב חצויה. אבל מבחינת התוכן העיקרון שוה בשניהם שזה דין במנחה שכל חצי ממנה יבוא מתוך עישרון שלם. אולי היה ס"ד לחלק וצריך פסוק נפרד, אבל אחרי שיש פסוק זה אותו דין. אבל כה"ג שמת זה אכן דין בפני עצמו. כאן יש לנו חצי עישרון שבא מעשרון שלם. במנחה לא חסר כלום. ואעפ"כ גזיה"כ שיביא אחר מביתו וזה לא יכול להיות מובן מן הדין הראשון.

אגב בהמשך הסוגיא על חביתי כהן גדול כיצד. רש"י מביא כתיב מחבת וכתיב מורבכת. לכ' לפי ההמשך היה עליו לומר כתיב מחבת וכתיב תופיני. וצ"ע.","199","","4755","True","True","False","","1044","95.86.104.231","0","0","מנחות|נ ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);