var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=8686;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("8686","0","אשם מצורע שלא לשמו","07/04/11 01:14","ג ניסן","תשע"א","01:14","המכריע","הגמרא מביאה סתירה לגבי הזאות שמן מצורע שלא לשמן. ר' יוסף מיישב דלר"א דאשם מצורע שלא לשמה פסול, הוא הדין הלוג שהוקש לו, משא"כ לרבנן. כלומר לרבנן גם האשם כשר.

והדבר פלא (כך שאלוני לומדי השיעור), הלא מבואר בסוגיא בזבחים ומובא גם בריש מכילתין (דף ד ריש עמ' ב) דאשם מצורע שלא לשמו פסול לכו"ע. ואף החולקין שם על רב לענין מנחת העומר שתקו לו על זה. וא"כ גם לרבנן צריך להיות פסול האשם וממילא גם השמן שהוקש לאשם.

ולא עוד, אלא כל הדחייה של הסוגיא, וכי יש למד מלמד בקדשים, שבגללה נדחים דברי ר' יוסף, צ"ב גדול לפ"ז, שהרי אשם מצורע שפסול אינו צריך ללימוד מחטאת אלא מחמת עצמו הוא פסול ושפיר ניתן להקיש לו את הלוג.","199","","4774","True","True","False","","1051","95.86.92.195","0","0","מנחות|כח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);