var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=85890;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","40"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","22"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","13")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("85890","0","מחלוקת בשבות רחוקה של לחה"פ","07/01/21 14:48","כג טבת","תשפ"א","14:48","עלי","אם התירו או לא התירו. ר' שמעון ( בר יוחאי ) סובר שהתירו.
מה הסברות בזה ?
לפני שאכתוב את דעתי אני מעדיף לקרא הסברים לסברות החולקים לכאן ולכאן.","209","","1224","True","True","False","","452","87.70.97.211","0","0","פסחים|מז ע"א",""),new Message("85910","85890","נלענ"ד","09/01/21 19:53","כה טבת","תשפ"א","19:53","עלי","שמי שסובר ששבות רחוקה לא התירו בלחה"פ סובר שההפרדה של השבת הרחוקה מהיו"ט של האפיה גורמת לכך שאין מעבר רציף מקדושה לקדושה וכאילו אפו מיו"ט לחול ( שבאמצע ) עבור הכהנים שאוכלים את לחה"פ. ואילו ר' שמעון שנקודת מבטו באופן מתמיד פנימית וכאילו ממבט עליון וא-לוקי, הרי שלגבי הקב"ה אין מחיצות של זמן ומקום שהינם בטלים לגבי הקב"ה, ולחה"פ אינו נאפה עבור הכהנים כלל, אלא לצורך גבוה, אלא שלבסוף - היות והקב"ה אינו גוף וכל ענייני הגוף כאכילה אינם שייכים לגביו ואינו אוכל, הרי לא יתכן שלחה"פ ישאר ללא שימוש וייפסד, ולכן ניתן לכהנים לאכילה כפי שלהבדיל מלך ב"ו שמכינים לכבודו סעודת מלכים אינו אוכל ממנה אלא מעט מזעיר וכל השאר ניתן לעבדיו הנאמנים, אבל היות ולחה"פ מיועד לגבוה הרי שלגבי הקב"ה אין משמעות לריחוק השבת השניה מיו"ט האפיה, ולכן הותרה גם שבות רחוקה, ופשוט.","209","","1222","True","True","False","","60","87.71.74.47","0","85890","פסחים|מז ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82818);