var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=8380;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","65"),new MostViewed("107093","הגהות הגר"א ב"מ סד","אוריאל שלמוני","02/05/24 10:18","605","47"),new MostViewed("107091","המתרגם ומזרעך לא תתן להעביר למולך ...","איתן","02/05/24 02:13","123","45")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("8380","0","שאלה על פשט המשנה","26/03/11 23:33","כ אדר ב","תשע"א","23:33","שיננא","מתני' הקומץ את המנחה לאכול דבר שאין דרכו לאכול ולהקטיר דבר שאין דרכו להקטיר כשר ר''א פוסל...

למה המשנה לא כתבה כך:
הקומץ את המנחה לאכול דבר שדינו להקטיר
ולהקטיר דבר שדרכו לאכול
כשר
ר"א פוסל","146","","4790","True","True","False","","1211","77.126.0.249","0","0","מנחות|יז ע"א",""),new Message("8381","8380","משמעות הניסוח","26/03/11 23:44","כ אדר ב","תשע"א","23:44","דוד כוכב","בניסוח זה של המשנה מודגש שהשינוי הוא בכוונה לעשות דבר שאין הדרך לעשותו.","125","","4790","True","True","False","","118","212.76.111.188","0","8380","מנחות|יז ע"א",""),new Message("8387","8380","זה לא אותו דבר","27/03/11 08:39","כא אדר ב","תשע"א","08:39","עציוני",""דבר שאין דרכו לאכול" כולל יותר מאשר "דבר שדרכו להקטיר" שהרי יש דברים שאינם נאכלים ואינם מוקטרים, כגון העור והקרניים וכד', ואם חשב עליהם לא פיגל.","159","","4789","True","True","False","","215","132.70.40.183","0","8380","מנחות|יז ע"א",""),new Message("8388","8387","בגמרא מבואר שאין זה הפירוש","27/03/11 08:59","כא אדר ב","תשע"א","08:59","דוד כוכב","שכן טעמו של רבי אליעזר שמחשבין מאכילת אדם למזבח ומאכילת מזבח לאדם, אם כן דוקא דברים המוקטרים.","125","","4789","True","True","False","","92","212.76.111.188","0","8380","מנחות|יז ע"א",""),new Message("8394","8388","אגב","27/03/11 10:02","כא אדר ב","תשע"א","10:02","שיננא","בהתחלה הבנתי כמו עציוני ולכן השאלה שכתבתי בהתחלה היתה על כך שהגמרא הביאה טעם רק לחלק מהמקרים (כשחשב לאכילת אדם או מזבח) אך לא הביאה טעם לכל המקרים (היינו למקרה של דברים שאינן נאכלים ואינם נקטרים - הקומץ את המנחה על מנת לאכול דבר שאינו נאכל ואינו נקטר), אך כשדקדקתי בדבר נטיתי לסבור כמוך ולכן כתבתי מחדש את שאלתי שבראש אשכול זה.","146","","4789","True","True","False","","209","2.54.119.48","0","8380","מנחות|יז ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82652);