var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=7617;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("המלצה לגולשים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=1505")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("7617","0","המעלה בחוץ","01/03/11 08:25","כה אדר א","תשע"א","08:25","מתפעל",""דף קו,א משנה השוחט והמעלה בחוץ חייב על השחיטה וחייב על העלאה
רבי יוסי הגלילי אומר: שחט בפנים והעלה בחוץ. שחט בחוץ והעלה בחוץ פטור שלא העלה אלא דבר פסול. אמרו לו: אף השוחט בפנים ומעלה בחוץ כיון שהוציאו פסלו".


אם כן המחלוקת היא לגבי המעלה, האם צריך שקודם ישחט בפנים בכדי שההעלאה תהיה באופן כשר עד להעלאה. או כפי שיטת חכמים שבמילא כשמוציא זה נפסל כך שלא איכפת לן ששחט בחוץ וכבר פסול, דבהכי חייבה התורה.

נשאלת השאלה, מה לגבי קבלת הדם והזריקה? האם רבי יוסי מחייב גם לעשות פעולות אלו?
ולגבי שיטת חכמים שגם אם עשה השחיטה בחוץ חייב על ההעלאה, האם מדובר ששחט ומיד העלה, היינו הקטיר את הבשר? או שגם הם סוברים שצריך לעשות כסדר ולקבל דם ולזרוק ורק לאחר מכן להעלות?","148","","4812","True","True","False","","1026","94.188.248.67","0","0","זבחים|קו ע"א",""),new Message("7620","7617","קבלה, מפורשת","01/03/11 09:39","כה אדר א","תשע"א","09:39","המכריע","ראה נא בדף קח. דקבלה בכלי חול איכא בין רבי לראבר"ש אליביה דריה"ג, אבל כו"ע מיהת דבעינא קבלה. הולכה באמת לא נזכרה דמסתברא עד מאד שכל מהותה היא הולכה לכיוון המזבח שבו ייזרק, אבל כשאין סופו ליזרק שם, אין משמעות להולכה. וזה תלוי גם בסוגיא של הולכה אי עבודה היא, או אפשר לבטלה אף בפנים.","199","","4812","True","True","False","","164","213.151.54.43","0","7617","זבחים|קו ע"א",""),new Message("7623","7620","תודה, אולי מחר אגיע לשם","01/03/11 12:36","כה אדר א","תשע"א","12:36","מתפעל","אז לכאורה, אם קבלה מפורש שצריך, מסתבר מאד שגם זריקה.

ומה דעתך בשיטת חכמים בשוחט בחוץ?
האם צריך המקריב גם לזרוק את הדם?

הרי גם חכמים מסכימים בעיקרון שצריך להיות ראוי לאהל מועד.","148","","4812","True","True","False","","169","94.188.248.67","0","7617","זבחים|קו ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);