var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=7487;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("למי שלא לומד דף יומי","http://daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=31807")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","53"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","34"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","23")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("7487","0","מה ההו"א שפרים הנשרפים יטמאו בעודם בעזרה","24/02/11 02:07","כ אדר א","תשע"א","02:07","שלמה שטרסברג",""בעי רבי אלעזר פרים ושעירים הנשרפים מהו שיטמאו אוכלין ומשקין בפנים כבחוץ..."

ספקו של ר"א הוא האם פרים ושעירים הנשרפים יטמאו אוכלים ומשקים אפילו שהם בתוך העזרה ועדין לא מטמאים טומאה חמורה כמו שהם מטמאים אוכלים ומשקים משיצאו מהעזרה שאז הם מטמאים טומאה חמורה

התוס' ד"ה מחוסר יציאה מנסה להבין מה בכלל ההו"א שיטנאו שהרי אם נאמר שיטמאו אין אפשרות להקריב את האימורים על גבי המזבח כי הם יהיו טמאים?

התוס' משיב ויש לומר וכ' ולא הבנתי את מה שכתב
אשמח אם תוכלו לבאר לי את דבריו או ליישב קושי זה בדרך אחרת","205","","4813","True","True","False","","1014","212.76.117.117","0","0","זבחים|קה ע"א",""),new Message("7489","7487","פירוש","24/02/11 03:11","כ אדר א","תשע"א","03:11","המכריע","כמו שמבואר להלן דמחוסר קריבה יש צד דמחוסר מעשה ואין זה בגדר סופו לטמא בשלב זה. ה"ה כאן האימורים לא נחתכו משאר הפר ולכן עדיין אינם נטמאים ממנו. שהרי כל זמן שמחוברים כך דינם, שאר הפר אינו טמא בעצמותו אלא מטמא את הנוגע בו טומאה קלה, והאימורים אין סופן לטמא אלא רצינו שיקבלו טומאה מן שאר הפר שסופו ליטמא, ועל זה תשובת התוס' שכל זמן שהן מחוברין אין זה בגדר אימורין שנוגעין בפר. וברגע שייפרשו, אילו היה חותכן לאט היה מקום לדון שיש רגע שבו כבר נחשב חתוך ובכל זאת נוגע, אבל כיון שחותך בכל כחו, רגע לפני החיתוך הוא מחובר ומחוסר מעשה חיתוך ואין כאן נגיעה, רגע אחר החיתוך הוא כבר לא נוגע. ודוק.","199","","4813","True","True","False","","125","95.86.84.240","0","7487","זבחים|קה ע"א",""),new Message("7496","7489","יישר כוח תודה","24/02/11 11:57","כ אדר א","תשע"א","11:57","שלמה שטרסברג","יישר כוח תודה","205","","4813","True","True","False","","209","213.151.49.171","0","7487","זבחים|קה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);