var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=7390;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107076","אמר רב חסדא מידת חסידות שנו כאן","לינקוש","22/04/24 15:26","58","52"),new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","48"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","31")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("7390","0","בסוגיא דכבוד המלכות","20/02/11 23:06","טז אדר א","תשע"א","23:06","המכריע","א. לר"ל סטרו משה לפרעה ויצא ואזיל לשיטתיה לאחר האיפוך דניצב לקראתו ביאור בעזות. מענין ששתי מקומות אלו הן תחילת עניינו של משה עם אהרן וסופו. פתח עמו בעזות וסיים בסטירת לחי.
ב. אליהו משנס מתניו ורץ לפני אחאב כאחד העבדים הפחותים מפני כבוד המלכות. אבל יצויין שזה אחרי שאמר לו באותו מעמד אתה זה עוכר ישראל! כבדהו מחד גיסא, אבל נביא בדבר ה' צריך לומר בתקיפות את שצריך להיאמר ללא משוא פנים.
ג. אין הלום אלא מלכות. מענין הסוגיא בע"ז מד. דמלכי בית דוד נבדקים אם ראויין למלכות, ע"י עטרת מלכום אם "הולמתן".
ואגב, הלא דבר הוא, אין לך בדיקה למלכות בית דוד, אלא בעטרה של מלך בני עמון או י"א שיקוצם? אומר האר"יזל לא היה שרש מלוכה לישראל ביישנים רחמנים סתירה למלכות, רק על ידי רות אמה של מלכות שהביאה זאת מעמון. ודוק היטב. וכל המעשה ברעב היה כדי להוריד את נעמי למואב כדי להביא משם את רות להפגישה עם בועז וליתן שרש למלכות בית דוד.","199","","4817","True","True","False","","949","95.86.84.240","0","0","זבחים|קב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82563);