var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=6706;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("זמני היום","http://www.daf-yomi.com/content.aspx?pageid=126")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","72"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("6706","0","הפטנט של רואין","30/01/11 11:55","כה שבט","תשע"א","11:55","מתפעל","מצינו כמה פעמים במסכת במקרים שונים, אברי חטאת שהתערבו בעולה
דם שהתערב במים וכן במנחות כשיש ספק אם זה שיריים או קומץ.
רואין כאילו זה עצים ולא עוברים על כל שממנו שאסור להקטיר משהו שכבר הותר.

האם אין בעיה מצד שמכלה קדשים?
בתרומה יש דין של משמרת שאסור להפסיד תרומה. כמדוני שיש לימוד שגם בקדשים זה כך ובודאי שאסור להפסיד קדשים. איני יודע אם זה רק עשה או גם לאו.
ולפי זה, האם מותר כשאין לנו ספק, לקחת בשר חטאת שעומד לאכילה ולשים אותו על האש ולומר רואין? בודאי שלא. הרי אתה מפסיד קדשים בידיים.

אז למה כאן הגמרא רק מדברת מצד האיסור שאסור להקטיר, כל שממנו לאישים?
מה לגבי האיסור להפסיד קדשים?

אולי ניתן לומר שמכיוון שיש לנו ספק וממילא לא ניתן לאכול את הבשר או המנחה וזה הולך לאיבוד ממילא, אם כן במקרה כזה מותר.","148","","4843","True","True","False","","983","94.188.248.70","0","0","זבחים|עז ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);