var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=6677;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("הודעה למגידי שיעורים ולמשתתפי השיעורים","http://www.daf-yomi.com/forums/Message.aspx?id=638")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("6677","0","נפל דם לתוך מים","28/01/11 11:09","כג שבט","תשע"א","11:09","המכריע","ארחב"א אריו"ח ל"ש (דביש מראית דם כשר אע"ם שהרוב מים) אלא שנפלו מים לתוך דם, אבל נפל דם לתוך מים (לא בבת אחת) ראשון ראשון בטל. אר"פ ולענין כיסוי וכו'.

יש לחקור האם בעצם כשהדם ממשיך ליפול עד שמקבל מראה דם הריהו חוזר וניעור כמו בדם לגבי כיסוי, אלא שכבר נדחה (ובזה שונה ממנו כיסוי, דאין דיחוי במצוות), ונמצא שיש כאן דם אלא שהוא פסול מפני דחייתו. ואם כנים אנחנו בזה א"כ מכאן ראיה שדם שנפסל מפני דחייה, פסול אף בדיעבד (ייתכן שהדבר פשוט בלאו הכי ממקורות אחרים),
אלא שאולי ישנה איזו סברא לומר שמפני שגם אם יהא ניעור ייפסל משום דחייה שוב אינו ניעור לחנם, והשתא אין כאן כלל דם. וצריך בירור.","199","","4845","True","True","False","","953","95.86.97.189","0","0","זבחים|עח ע"א",""),new Message("6704","6677","לכאורה פשוט שזה דם","30/01/11 11:42","כה שבט","תשע"א","11:42","מתפעל","נפקא מינא למשל שאחד ישתה את זה.
האם יעלה על הדעת שלא יתחייב?
הרי סוף סוף יש כאן רוב דם ומעט מים.
מסתבר שהגמרא רק דיברה מצד דיחוי בדם קדשים.","148","","4843","True","True","False","","149","94.188.248.70","0","6677","זבחים|עח ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);