var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=6396;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מינוי מומחים בפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5360")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","72"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","63"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("6396","0",""בעינן רוב בשר בחטאת העוף"","17/01/11 01:32","יב שבט","תשע"א","01:32","המכריע","אביי אומר שהמחולקת של משנתינו עם ראבר"ש היא האם חיתוך רוב בשר מעכב, ומנין שבכלל צריך לחתוך את רוב הבשר אחרי מליקת הסימן? הגמרא מביאה ברייתא מחולין. לכאורה המעיין יראה שהברייתא עוסקת שם בדיני נבילה, והיא מבארת שאם יחתוך את רוב הבשר עם שבירת המפרקת עוד קודם המליקה, כבר תיעשה מיד נבילה. ולכ' מזה ניתן ללמוד שאין לחתוך את רוב הבשר קודם המליקה אבל מנין שיש דין לחתוך אחרי?
ולא נראה שזה צורך טכני כדי להגיע לסימן השני שהרי בעולה מולקים את שני הסימנים ויש צד ששהייה אסורה ומולק שניהם בלי חיתוך רוב הבשר, הרי שזה אפשרי. וא"כ הברייתא רק באה לומר שאם רצונו לחתוך רוב הבשר עליו לעשות זאת לאחר מליקת הסימן, אבל איך ניתן ללמוד מברייתא זו שעוסקת בדיני נבלה ובאה לשלול אופן מסויים, שיש הלכה בהלכות קרבנות של חטאת העוף לחתוך רוב בשר, עד כדי שלאביי לחד תנא זה מעכב ולכו"ע זה נדרש לכחילה. וצ"ב.","199","","4856","True","True","False","","982","95.86.106.136","0","0","זבחים|סה ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82640);