var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=6188;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","67"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","54"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","44")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("6188","0","המקור שקדשים קלים נפסלים בפגימת המזבח","10/01/11 00:51","ה שבט","תשע"א","00:51","המכריע","לעיל בעמוד א' שאלנו מנין שקדשים קלים נפסלים כשמזבח נפגם, השיב אביי מדרשא דר' יוסי, כלומר ר' יוסי דרש (משמיה דרי"ש) שמעשר שני נפסל כשאין מזבח ומחדש אביי דמזה נלמד דהוא הדין (או כל שכן) קדשים קלים. יש להעיר מהמשך הסוגיא, שאלנו נמצא למד מלמד בקדשים, בשר בכור מדמו, ומעשר מבשר הבכור. השבנו שני תירוצים. תי' א' אם הלמד חולין לית לן בה. תי' ב' דם ובשר חדא מילתא היא, וכאילו יש כאן רק היקש אחד.
לכאורה אביי חייב לסבור כמו התירוץ השני, כי לפי התירוץ הראשון רק מע"ש דהוא חולין יוכל ללמוד מבשר הבכור אבל קדשים קלים, קדש הן ואין למדים מן הלמד. רק לפי תי' ב' דברי אביי אתו שפיר. ויש לפלפל.","199","","4860","True","True","False","","994","95.86.78.131","0","0","זבחים|ס ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82611);