var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=58737;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מכיר סיפור לחיזוק לומדי הדף היומי?","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=19605")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","74"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","64"),new MostViewed("107085","בורדרליינית !","מרדכי דב זינגר","30/04/24 13:22","807","60")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("58737","0","שני סוגים ?","11/10/18 15:54","ב חשון","תשע"ט","15:54","עלי","מנענעים את הלולב בהלל בשני פסוקים :
א. 'הודו' ( משיכה מלמעלה למטה )
ב. 'אנא...הושיעא' ( העלאה ממטה למעלה )
עיון בפסוקים מורה לענ"ד לכאורה שהראשון עניינו משיכת חסד ושפע ע"י הודאה ואילו השני עניינו סילוק הפורענות.
מתחיל ומסיים ב'הודו' ובאמצע 'אנא-הושיעא'.
נראה כאילו שני ההסברים לנענוע שבגמרא בדף היום מתאימים לשני סוגים אלו.
האמנם יש לרעיון כזה בסיס ויסוד כלשהו ?
אודה לתגובות","209","","2033","True","True","False","","805","95.86.112.63","0","0","מנחות|סב ע"א",""),new Message("58767","58737","מושג של הודאה תחילה וסוף","14/10/18 20:38","ה חשון","תשע"ט","20:38","אמלתראות","וכן בברכת שמו"ע מלכתחילה ברכה והשתחוויה בתחילה וסוף ורק באמצע לבקש. כדרך בבני אדם שמבקשים משהו מחברו ידידו או קרובו וכך להתחבר יותר ביניהם.

חבל שהדברים יסודיים בתפילה נאבד עם הדפסת הסידורים, למשל במזמור הודו לה' שהמזמור מתחלק לד' פעמים הודו ובחז"ל פרשו שהם נגד ד' הודאות. וכן אלפי דוגמאות.

וכן כאן המזמור כבר לא נראה כקפיטל ויחידה בסידור אלא כגושים נפרדים, וכן אפשר היה לבטא בעיצוב ועימוד הקפיטל שיתראה הכפילות של כל המזמור.","267","","2030","True","True","False","","174","74.113.190.218","0","58737","מנחות|סב ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82645);