var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=56261;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("על מעלת הפורום","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=9140")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","71"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","62"),new MostViewed("107084","מי שמלווה כסף בריבית לא יקום בתחיית המתי","לינקוש","28/04/24 18:14","58","55")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("56261","0","איתקש סמיכה לשחיטה","24/04/18 23:07","ט אייר","תשע"ח","23:07","אבי גרינבלט","ומדוע דווקא לזה הוקש ולא לשאר הדברים ?
רש"י בתורה הביא את לימודו הראשון של ר"ש אצלנו ושוב מנין הבחירה דווקא בלימוד ?
מנין ההבחנה מה להקיש ומה לא ? או שמקישים לגמרי או שמדובר בקרבנות שונים ואין השוואה.","539","","2201","True","True","False","","616","95.86.72.27","0","0","זבחים|יא ע"א",""),new Message("56271","56261","מה כוונתך ב"דווקא לזה"? האם בפסוק","25/04/18 10:43","י אייר","תשע"ח","10:43","יהודי_קדום","ויקרא פרק ד פסוק כד:
וְסָמַ֤ךְ יָדוֹ֙ עַל־רֹ֣אשׁ הַשָּׂעִ֔יר וְשָׁחַ֣ט אֹת֔וֹ בִּמְק֛וֹם אֲשֶׁר־יִשְׁחַ֥ט אֶת־הָעֹלָ֖ה לִפְנֵ֣י ה֑' חַטָּ֖את הֽוּא:

או שכוונתך לגמרא אצלנו בדף יא עמוד א:
ולרבנן למאי הלכתא איתקש אשם לחטאת? לומר לך: מה חטאת טעונה סמיכה, אף אשם טעון סמיכה.

בצד הדברים, לפני הבהרתך:
1. 'ובמקום שסומכין שוחטין, תכף לסמיכה שחיטה' (מנחות דף צג עמוד ב).
2. מספר הקרבנות בהם יכול לבוא הלימוד משאלתך מצטמצם, שהרי:
אין סמיכה בקרבן ציבור, בבכור, במעשר ובפסח. וכן אנו יודעים שסמיכה באה לפני הקרבת קרבן בהמה, בין אם לנדבה ובין אם כקרבן חובה.","233","","2200","True","True","False","","123","109.66.127.253","0","56261","זבחים|יא ע"א",""),new Message("56273","56271","זו היתה כוונתי","25/04/18 10:57","י אייר","תשע"ח","10:57","אבי גרינבלט","מדוע לא להקיש לגמרי ? מדוע לא להקיש (לדוגמא) דם האשם הנכנס פנימה פוסל את הקרבן כמו את החטאת ?","539","","2200","True","True","False","","126","37.26.149.224","0","56261","זבחים|יא ע"א",""),new Message("56275","56273","מחילה, מה פירוש "להקיש לגמרי"?","25/04/18 11:08","י אייר","תשע"ח","11:08","יהודי_קדום","בודאי מיותר לציין לפניך ש'היקש' הוא השוואה של עניינים באותו פסוק או באותו דיבור וכי אין היקש למחצה.
כך שלענ"ד "להקיש לגמרי"=היקש.

הנ"ל כמובן עלה כי לצערי לא הצלחתי בנסיוני להתקדם בהבנת שאלתך.","233","","2200","True","True","False","","144","109.66.127.253","0","56261","זבחים|יא ע"א",""),new Message("56281","56275","נתתי דוגמא להבהרת השאלה","25/04/18 12:53","י אייר","תשע"ח","12:53","אבי גרינבלט","היקש לכל עניניו","539","","2200","True","True","False","","129","81.218.144.99","0","56261","זבחים|יא ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82634);