var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=52556;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("האם אתה פנוי לסייע בהפצת תורה?","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=5084")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107155","אדם שכר רכב באילת ","מנחת טנא","13/05/24 00:58","49159","53"),new MostViewed("107157","הגהות הגר"א בבא מציעא עא, עב, עג","אוריאל שלמוני","13/05/24 17:21","605","35"),new MostViewed("107163","הגהות הגר"א בבא מציעא עו","אוריאל שלמוני","14/05/24 18:18","605","25")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("52556","0","סדר בש"ס","04/09/17 13:09","יג אלול","תשע"ז","13:09","אביגדור","אולי רבים שמו לב, אולי לא.
ליתר ביטחון אני כותב.
ידוע שהגמרא, ככלל, נראית לא מסודרת. סוגיות מגיעות בהקשרים אגביים וכו'.
מאידך, במקומות רבים רואים סדר הגיוני, בפרט בסדר המשניות והפרקים, למשל מסכת יומא כמעט כולה לפי הסדר של עבודת כה"ג.

בדף של היום ניתן לראות סדר מופתי לגבי הדיונים איזו מיתה חמורה. הדיונים חוזרים על עצמם גם לחכמים וגם לר"ש.
כדי להקל על הציונים, נסמן כך - לחכמים - לפי סדר החומרה.
א - סקילה, ב - שריפה, ג - הרג, ד - חנק.
הדיונים בגמרא על המקורות לכך מסודרים ע"פ סדר המיתה הראשונה וע"פ סדר המיתה השניה. כך:
א-ב, א-ג, א-ד,
ב-ג (כי ב-א כבר נידון לעיל ב"א-ב"), ב-ד,
ג-ד.

וכן בסוגיא על ר"ש, אלא ששם הסדר הוא לשיטתו א-שריפה, ב- סקילה, ג - חנק, ד - הרג.

בדומה לזה, בסוגיא הארוכה בזבחים מט:-נ: על דבר הלמד האם חוזר ומלמד (בקודשים), הגמרא שואלת 16 שאלות, וישנו סדר מופתי:
א- היקש, ב - גז"ש, ג - ק"ו, ד - בניין אב.
והשאלות הן כך:
א-א, א-ב, א-ג, א-ד
ב-א, ב-ב, ב-ג, ב-ד
ג-א, ג-ב, ג-ג, ג-ד
ד-א, ד-ב, ד-ג, ד-ד.","571","","2447","True","True","False","","815","213.151.41.217","0","0","סנהדרין|נ ע"א","")];var iTotalPages=811;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82860);