var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=50981;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("לוח דף יומי לשימוש באאוטלוק או בג'ימייל","http://daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=21228")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","71"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","65"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","61")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("50981","0","אשמח בביאור כוונת המאירי","06/07/17 17:58","יב תמוז","תשע"ז","17:58","שמואל דוד","שטר מקושר היה כותבים על שנה ראשונה שניה כו'
וכתב המאירי שזה מענין התקנה שכשיגיע הגט לידו יהא המגרש טועה וחושב עדיין אתה רשאי לגרש בגט זה שהרי הוזכרה בו שנה הבא ונותן לעניניו מתון עד שיתחרט","595","","2492","True","True","False","","914","70.214.65.254","0","0","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50985","50981","כלומר","06/07/17 19:06","יב תמוז","תשע"ז","19:06","דוד כוכב","כשהמגרש מקבל את הגט לידו ורואה תאריך של שנה הבאה, זה נותן לו הרגשה שטרם הגיע הזמן לגרש. ובינתים הוא נרגע ומתנחם מלגרש.","125","","2492","True","True","False","","202","213.151.51.82","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50996","50981","אולי י"ל >>>","06/07/17 22:05","יב תמוז","תשע"ז","22:05","אבי גרינבלט","אולי אינו בקי בהבדל שבין פשוט למקושר (שנה שנכתב בה בפשוט או שנה קדימה במקושר) וכשמקבל את הגט מהסופר ורואה את התאריך , טועה לחשוב שהשטר "בתוקף" לתקופה של שנה קדימה "אין מה למהר".
יצירת ההבדל בכתיבת הזמן , נועדה לצורך האפשרות שכתוצאה מבילבול הבעל , יתבטלו הגירושין לאחר "שתתקרר דעתו".","539","","2492","True","True","False","","142","95.86.72.27","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50987","50985","באמת אינו יכול לגרש בגט זה לאחר זמן?","06/07/17 19:19","יב תמוז","תשע"ז","19:19","שמואל דוד","","595","","2492","False","True","False","","146","70.214.65.254","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50989","50987","וודאי שיכול","06/07/17 20:30","יב תמוז","תשע"ז","20:30","אור חדש","זה שטר חוקי לחלוטין (רק צריך להיות בטוח שאכן זה הגט שנכתב לשם גירושי אשתו ממנו ולא שהוחלף באחר)

אם כבר יש לשאול אם יכול לגרש 'לפני' זמנו אך זאת התיר רבי שהרי ברור לכל שזה 'תוך' זמנו ואין כאן שום זיוף","458","","2492","True","True","False","","128","213.151.55.19","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50994","50989","אז מדוע זה נקרא טעות שסובר עדין יש זמן","06/07/17 21:33","יב תמוז","תשע"ז","21:33","שמואל דוד","","595","","2492","False","True","False","","161","174.200.7.17","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50998","50994","כמו שכתב אבי","06/07/17 22:10","יב תמוז","תשע"ז","22:10","אור חדש","הטעות כאן היא שמנסים להטעות את הבעל, שיטעה לחשוב שהשטר יפעל רק עוד זמן מה ולכן בינתים לא יתנו לאשה (כי טועה לחשוב שכרגע השטר לא תקף) ובינתים תתישב דעתו","458","","2492","True","True","False","","145","213.151.55.19","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("50997","50996","מקושר נכתב מאוחר","06/07/17 22:09","יב תמוז","תשע"ז","22:09","שמואל דוד","","595","","2492","False","True","False","","156","174.200.7.17","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51003","50996","ואפילו אם הוא בקי, זה פסיכולוגי","06/07/17 23:07","יב תמוז","תשע"ז","23:07","דוד כוכב","אנשים רבים מכוונים את שעונם לשה מעט מוקדמת יותר. כך מרגישים הם כאילו צריך למהר כי השעה המיועדת כבר מגיעה, למרות שבתוכם יודעים הם שאין זו השעה האמיתית.","125","","2492","True","True","False","","184","213.151.51.82","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51000","50997","ולכן יטעה","06/07/17 22:26","יב תמוז","תשע"ז","22:26","אבי גרינבלט","ראה רשב"ם קעב,ב ד"ה "דלמא אבא שאול".
הזמן נכתב בגט לתיקון העולם","539","","2492","True","True","False","","96","95.86.72.27","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51001","51000","מה כוונת המאירי","06/07/17 22:42","יב תמוז","תשע"ז","22:42","שמואל דוד","כשיגיע הגט לידו יהא המגרש "טועה וחושב" עדיין אתה "רשאי" לגרש בגט זה","595","","2492","True","True","False","","148","174.200.7.17","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51002","51001","כן","06/07/17 23:06","יב תמוז","תשע"ז","23:06","אבי גרינבלט","ההשהיה היא זו "שתתקן" את הבית ואולי יתבטל רצונו לגרשה","539","","2492","True","True","False","","114","95.86.72.27","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51004","51003","תופעה מוכרת ומוזרה כאחד","06/07/17 23:09","יב תמוז","תשע"ז","23:09","אבי גרינבלט","אלא שאז הוא לא ממש "טועה" או שהמאירי גם התכוון עם מרכאות....","539","","2492","True","True","False","","138","95.86.72.27","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51008","51004","להלכה יש לו זמן עד השנה שכתוב בשטר","07/07/17 01:54","יג תמוז","תשע"ז","01:54","שמואל דוד","וא"כ מה זה שכתב המאירי שטועה וחושב עדיין אתה רשאי לגרש בגט זה","595","","2491","True","True","False","","151","174.200.7.17","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב",""),new Message("51009","51008","זו בדיוק הנקודה","07/07/17 08:38","יג תמוז","תשע"ז","08:38","אבי גרינבלט","בגלל שיש זמן , לא ממהר לתת לה את הגט והסיבה , אולי "תתקרר" דעתו ולא יתן לה את הגט כלל.
אכן הוא לא טועה בהבנה שלו שהגט בתוקף אבל "טועה" ואלי "תוהה" אולי כדאי לחכות עוד שהרי "ממילא אין לאן למהר" לתת את הגט שהרי למעשה יכול לתתו כבר כעת.","539","","2491","True","True","False","","144","95.86.72.27","0","50981","בבא בתרא|קסד ע"ב","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);