var UPL_FILES='/Data/UploadedFiles/Forums/';var iUserId='0';var iForumId='1';var iPage='1';var iMessageId=46410;var bRestricted;var bIsRestricted;var bCommunity;var sTopImage;var bCommunityRestricted;var bIsAdmin=false;var sPagingName='Forum.aspx?Id=1';var sMenuOptions="";var userEditMessageViews = 10;var userDeleteMessageViews = 1;var sForumName="פורום הדף היומי";var AdminArr=[new Admin("1","מנהל האתר","1"),new Admin("49","מנהל הפורום","1"),new Admin("86","ברוך","2"),new Admin("125","דוד כוכב","2"),new Admin("159","עציוני","2"),new Admin("199","המכריע","2"),new Admin("249","כדי","2"),new Admin("919","יום יום ידרשון","2")];var TagArr=[new Tag("מעלת הפורום - ע\"פ ר' נחמן מברסלב","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=348")];var MgrMsgArr=[new MgrMsg("שימו לב! בכתיבת הודעה בפורום יש לשייך את ההודעה למסכת ודף","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=350"),new MgrMsg("המלצה","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=4168"),new MgrMsg("מקלדת וירטואלית לטובת הכותבים מחו\"ל","http://www.daf-yomi.com/forums/message.aspx?id=455")];var MostViewedArr=[new MostViewed("107079","מה זה מפרכסין ?","מרדכי דב זינגר","25/04/24 18:44","807","70"),new MostViewed("107080","קשר בין איסור ריבית לבין יציאת מצרים","לינקוש","28/04/24 08:18","58","60"),new MostViewed("107082","תנורו של עכנאי: שאלת שני ימי ר"ח בגמרא","שי ואלטר","28/04/24 14:41","948","57")];var ClosedMsgsArr=[new ClosedMsgs("65830"),new ClosedMsgs("65874"),new ClosedMsgs("65795"),new ClosedMsgs("21834"),new ClosedMsgs("65886"),new ClosedMsgs("66030"),new ClosedMsgs("66259"),new ClosedMsgs("66250")];var MessageArr=[new Message("46410","0",""תני....תני"","25/10/16 09:22","כג תשרי","תשע"ז","09:22","אבי גרינבלט","הגמרא מנסה להוכיח כי מלשון המשנה "ציבורי פירות , ציבורי מעות" מנין ( של הציבורים) הוא סימן . אם כך מדוע במקום שהגמרא דנה בנושא , מדוע לא הוכיחה ממשנתו כי מנין הוא סימן , הגמרא אכן גורסת כי יש תיקון גירסא במשנה ומדובר על ציבור אחד בלבד ולכן לא יוכח מכאן כי מנין הוא סימן.
הגמרא שבה ושואלת , אם כך אולי נוכיח שמקום הוא סימן ושוב עולה השאלה מדוע לא הוכח לעיל ממשנתנו כי המקום יהיה סימן , ושוב הגמרא מתקנת את הגירסא לגירסת המקור "ציבורי פירות".
מדוע אין שאלה ראשונה שבה ועולה , יש כאן מספר ציבורים , מדוע מנין הציבורים אינו הוכחה כי מנין הוא סימן ?","539","","2746","True","True","False","","810","81.218.132.64","0","0","בבא מציעא|כה ע"א",""),new Message("46413","46410","לשאלה זו רמז רש"י","25/10/16 14:21","כג תשרי","תשע"ז","14:21","דוד כוכב",""תני צבורי פירות - סימני מנין דהוי מדחי ליה: לא הא תפשוט, ולא הא תפשוט".

כלומר שכאשר מתקנת הגמרא שוב את הגירסא לגירסת המקור "ציבורי פירות", אין כוונתה שצריך לגרוס כך בודאות, אלא רק שניתן לגרוס כך, כלומר שלא ברור אם לגרוס "ציבורי פירות" או "ציבור פירות". רבה ורבא גורסים כל אחד כפי הגירסה המתאימה לשיטתו, ואין לאף אחד מהם ראיה.","125","","2746","True","True","False","","172","212.76.103.81","0","46410","בבא מציעא|כה ע"א","")];var iTotalPages=810;var SeverTime;fInitTree();getPersist(82625);